Agrupament Escolta les Gavarres (La Bisbal)

Quart dia de campament, ja portem la meitat

Recollint el campament

Els dies avancen imparablement i com qui no vol la cosa ja hem arribat a l’equador del campament. Avui el dia ha començat molt gris, ens hem aixecat amb molt mal dia. Hem agafat la bici i hem començat a cobrir els 30 km que teníem fins a Carcassone. Quan portàvem 5 km pedalant i tot just començàvem a fer el Canal du Midi, s’ha posat a ploure i hem fet força tros plovent. Avui hem anat molt ràpid en 2 hores i 15 minuts ja érem al càmping.

El càmping d’avui és molt més turístic, i molt més a l’engròs que els anteriors, i està ple de gent i evidentment de catalans. Hem parat tendes avans de dinar, que per cert a aquesta hora ja havia sortit el sol de nou i ens hem pogut banyar a la piscina i tot pocs minuts abans de dinar.

A la tarda ha tocat la visita obligada a la Cité de Carcassone, i hem anat a peu, per variar una mica, està a 15 minuts del càmping. A la Cité hem fet un petit joc de descoberta del poble i després hem anat a jugar per les muralles del voltant al “Tot si val”. Ens ho passat molt bé. Hem berenat pa amb quesito i a més a més una Crêpe.

Avui suposo que anirem a dormir aviat, i demà ens espera l’etapa més dura del campament, uns 60 km per camí de terra amb arrels i pedres, o sigui una tortura, ja us explicaré com ha anat.

De moment tots seguim molt bé i estem sencers, algun cop o morat del “Tot si val”, molt de cansament acumulat dels més de 100 km que portem, però també hi ha molta il·lusió per seguir i acabar de cobrir tot el Canal du Midi.

Perdoneu pel retard penjant les notícies però ens costa que l’equip logístic tingui temps de trobar internet oberta i gratuïta, i a la vegada faci totes les altres coses que ha de fer. Per això anem escrivint les notícies dia a dia i les deixem preparades per quan trobem internet penjar-les totes. Gràcies per la vostra comprensió.

Pase de diapositives de la notícia

Comentari per : Beffi, Joan i Judit
Miran les fotos penjades sembla que os o paseu molt bé, no en tenim cap dubte. Ja heu arribat a la meitat del camí i esperem que os hagi valgut la pena. Si l'any que be hi torneu la Beffi tambe si apunta.

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 22:21

Comentari per : Aida, Pere i Nati
QUINA EXCURSIÓ MÉS BONICA QUE ESTEU FENT!
UNA ABRAÇADA A TOTS!!

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 22:20

Comentari per : julia
Hola a tots! espero que us esteu divertint molt! una abraçada molt gran a tots. i en especial a la Julia!

La teva cosina Dori.

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 22:10

bicicletada

Comentari per : pere nati i aida
quina excursio mes bonica que esteu fent
una abraçada !!

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 22:07

A en Ferran

Comentari per : Cati
Escolta Ferran, si tornes a fer una altra cosa d'aquestes tan lletges al teu cap, t'hauré de renyar com quan anaves a la guarderia. Vigila i fes bondat.

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 20:18

Quin canvi

Comentari per : Cati
En lloc del llit sec del Daró, un canal d'aigües tranquil·les. en lloc de coloms caganers, cignes i ànecs. En lloc de pares, caps joves i divertits. En lloc de la rutina, un canvi cada dia. Quina sort que teniu

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 20:17

trenc?

Comentari per : pere i anna
Escoltes, i caps, de veritat que tots feu molt bona cara. No veiem a ningú amb cara de pedal (cara que es queda quan fas una ruta així llarga). I es que esteu molt més preparats del que penseu. I ja porteu mitja ruta feta!!!. Records des de la Bisbal en un dia que ha fet molta tramuntana.

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 17:58

QUINA ENVEJA!!!

Comentari per : Jordi i Empar
Quina enveja que ens feu!!! Creiem que aquest serà un campament que no oblidareu mai en tota la vostra vida, i entre vosaltres creixerà una amistat difícil d'esborrar.
Ara ja no cerc que noteu gaire els sots del camí, ja hi esteu acostumats no?
Ànims i endavant!
Per cert Ferran, téns tot el cervell encara en el cap o en vas perdre un trosset amb el tren que et vas fer?

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 17:37

campioooooons!!!!!!!

Comentari per : josep i petri
Quina envejaaaaa!!!!!!!!!
Sembla tot preciós. Segur que esteu molt cansats però aquest serà un dels campaments que no oblidareu. Ferran, vigila el meló ... (esperem que no sigui res) Os prepararem un coixi ben tobet per a la tornada.

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 14:15

TOUR DU MIDI

Comentari per : Rafel i Maite
moltes gràcies per les noticies i les fotos.
amb aquestes CREPES no us faltarà la força...

Comentari publicat el 05/09/2007 a les 12:56

Comenta

Per fer un comentari cal entrar una adreça de correu vàlida. On rebràs on correu amb les instruccions per a completar la publicació.
Nom

Assumpte

Correu *

Comentari

Temes

Escrit per Ferran
Inici | Agrupament | Actualitat | Llops | Ràngers | Pioners | Trucs | Caps | Pares i mares | Com fer... | Batalletes | ©2007 disseny web comunicatek