Agrupament Escolta les Gavarres (La Bisbal)

Campament d'estiu a València

La unitat al complert

L'unitat de Caravel.les vam marxar de l'1 al 7 d'agost de campament d'estiu a Castelló de la Plana i València. Els primers dies haviem de fer una part de la via verda "Ojos negros I" i després anar a València a passar els últims dies.

Vam sortir molt aviat de Flaçà per poder agafar el següent tren de Bcn Sants cap a Sagunt. El primer lloc on ens dirigiem era Segorbe, un poble entre Sagunt i Terol. Quan hi vam arribar i després d'aconseguir trobar el càmping i de caminar bastant per arribar-hi (era dalt d'un turó), varem començar a montar les tendes i vam descobrir que un dels iglus que portavem tenia els pals trencats i per això vam fer un canvi de plans, ja que era una mica arriscat montar i desmontar la tenda cada dia, per això al final ens vam quedar tres dies a Segorbe, tot i això vam anar a fer un tall de camí que va ser espectacular. El camí era molt fàcil de fer ja que tot era planer (hi havia túnels, ponts,... per esquivar tots els obstacles que trobessim, com muntanyes, rius,...) i a part hi havia unes vistes molt maques. Aquell dia vam dinar al costat d'un riu i una cascada increibles.

També vam visitar Segorbe ja que havia sigut una ciutat molt important i té catedral, museus, també vam visitar la muralla, la torre del botxí, i la font dels 50 caños que és una font que té 50 sortides d'aigua igual que provincies españoles (menys ceuta i melilla).

La gent que ens vam trobar pels pobles va ser maquíssima i tothom era molt simpàtic i hi havia molta gent que ens coneixia pel foulard i que sabien que erem escoltes.

Després de 3 dies a Segorbe ens vam dirigir a València ciutat. Allà vam anar a dormir a un càmping a uns 10 km de València (al principi de l'albufera).

El diumenge vam anar a visitar València ja que quasi tots els museus eren gratuits pel fet de ser diumenge. Aquell dia vam caminar molt per València però varem veure moltíssimes coses (la catedral, l'almoina(casa dels pobres a l'edad mitjana ara reconvertit en museu ja que hi ha les restes arqueològiques de la fundació de València), la llotja, ...).

Al final del dia i quan ja estavem esperant l'autobus per tornar al càmping va començar a ploure pero va parar molt ràpid (l'únic dia que no va fer sol).

L'endemà al matí vam fer tallers al càmping i a la tarda vam anar a la platja, on ens vam bañar i vam recollir curculles.

L'últim dia vam desmontar i vam anar a l'estació del nord de València a esperar al tren que sortia a les 5 de la tarda.

Després de moltes hores de tren vam arribar a Barcelona on ens van venir a buscar i ens van portar a la Bisbal.

Pase de diapositives de la notícia

Comenta

Per fer un comentari cal entrar una adreça de correu vàlida. On rebràs on correu amb les instruccions per a completar la publicació.
Nom

Assumpte

Correu *

Comentari

Temes

Escrit per Anna Prados
Inici | Agrupament | Actualitat | Llops | Ràngers | Pioners | Trucs | Caps | Pares i mares | Com fer... | Batalletes | ©2007 disseny web comunicatek