Agrupament Escolta les Gavarres (La Bisbal)

Campament d'estiu

Foto de grup

La sortida es va realitzar des del pavelló d'esports de la Bisbal el dia 25 de juny a les 10 del mati amb autocar.
Durant el viatge no hi va haver cap imprevist i cap nen va marejar-se.

Un cop arribats a Maçanet de Cabrenys vam esmorxar i desprès d'esmorzar vam anar caminant fins el camp. La sorpresa pels caps va ser que les motxilles dels nens pesaven molt i també el fet que hi hagués gent que portes maletes normals i corrents enves de motxilla. Tot i remugar una miqueta pel fet de caminar amb 1/2 horeta ens vam plantar al camp. El camp rep el nom del Molí de l'Olivet, un cop inspeccionat el terreny ens vam endinsar en la feina de muntar tendes. Degut a que no eren iglus sinò patrulles els nens anaven una miqueta perduts però aviat les vam tenir muntades. Desprès de dinar vam continuar muntant les instal·lacions com ara el xalet.

Un cop realitzades les instal·lacions van començar les activitats relacionades amb l'eix d'animació. Primer de tot van fer acte de presencia els personatges i van mostrar les instal·lacions de l'academia de moda i els van explicar que necessitarien gavarrets per poder pagar els apats, els quals els aconseguirien amb les puntuacions de les activitats. En el moment de l'aparició dels personatges (Fede, Nunu, Ainoha, Jessi) els nens van quedar molt sorpresos. Un cop ensenyades les instal·lacions la Nunu va començar amb un taller per ensanyar a els nens a caminar sobre una pasarel·la, en aquest taller vam començar a tenir grates sorpreses. Ja per finalitzar la jornada vam acabar amb el joc de nit del castell del paper de WC on els caps defensavem el castell i els nens havien d'aconseguir entrar.

L'endemà ens vam despertar i desprès d'esmorzar vam fer el bon dia que consistia en jugar al pistoler amb pistoles d'aigua. Després d'això es va realitzar el taller de cançoner que consistia en decorar les dues protades de fusta del cançoner i també com no vam cantar. Aprofitant el temps també vam començar el taller de tenyir samarretes. Després de dinar hi va haver el taller de maquillatge amb l'Ainoha on els nens amb parelles es van maquillar, un cop maquillats van passar a fer un taller de quines postures s'han de fer en les fotografies, això anava a carrec de la Nunu. Mentrestant en Fede anava avaluant. De joc de nit vam fer un joc de pistes sobre la moda. durant aquest dia ja hi va haver els primers prestecs entre nens per tal de poder pagar els apats.

El següent dia el bon dia va ser el Kiss me. Desprès van acabar el taller de samarretes tot pintant amb retoladors a les samarretes el text Maçanet de Cabrenys LL/D 2007 i van acabar fent-hi algun dibuix i alguna firma. Un cop fet això vam seguir perfeccionant la tecnica de fer passarel·les introduint creuaments, musica i altres coses. de joc de nit vam jugar a lladres, policies i civils.

L'endemà ens vam encaminar cap a Maçanet a fer la descoberta del poble que va consistir en un joc de pistes on les pistes estaven amagades pel centre del poble i els nens a traves d'un mapa les havien de trobar i respondre. A l'hora de dinar vam fer-ho en un parc del poble i de postres vam menjar gelat. Desprès vam tornar al camp i un cop allà algun dels caps va anar a inspeccionar la gorga i per sorpresa se la va trobar seca, degut això ens vam banyar a sota una cascada del moli i a un tros de riu al costat del camp on hi havia mès aigua, desprès ens vam dutxar. De joc de nit vam fer una vetllada en la qual primer vam ballar balls tradicionals i els nens van representar una cançó.

Ja el penultim dia ens vam aixecar i desprès d'esmorzar vam jugar a matar com a bon dia. Llavors un cop acabat el bon dia vam realitzar la pasarel·la de banyadors. Ja a la tarda vam fer el taller de perruqueria ja preaprant-los per la gala final, aquest taller el vam fer dins el xalet perquè ens va ploure durant la tarda amb ganes. Després del taller de perruqueria els nens es van anar a canviar de roba per posar-se la de gala on vam veure els millors modelets, alguns es van maquillar i desprès cap al sopar de gala on hi va haver dues incorporacions la Laura Hornillos i en Joan que la va acompanyar. desprès de sopar vam començar la festa final on vam ballar una miqueta de disco i van voler tornar a ballar els balls tradicionals. I desprès a dormir.

l'ultim dia ens vam aixecar i desprès d'esmorzar ens vam posar a desmuntar totes les intal·lacions. Un cop tot desmuntat vam anar a dinar i a les postres esva realitzar l'entrega de diplomes i premis. La Miss Scout 2007 va ser l'Ivet i el Mister Scout va ser en Josep Mª.

Pase de diapositives de la notÝcia

Comentari per : mar torrelles giner
ola nuria-sandra i jordi akesta pajina ma agradat mol per k surti tots sobratot busaltres
i al kampamen distiu ma agradat mol p k as traktaba de la moda i magrada dasfila i tot pro ke am fasin fotus no
pro de totes maneras mai ublidrare al campamen distiu del 2007 espero ke us torni a tindre i k mu pasi mol b i busaltres tanb.

***mar***

Comentari publicat el 02/09/2007 a les 23:20

Comentari per : mar torrelles
trobu ka akesta pagina asta mol be par k surtim tots juns an fotus altraes cops de un am un

pro asta mol be

***mar***

Comentari publicat el 02/09/2007 a les 23:14

Comenta

Per fer un comentari cal entrar una adreça de correu vàlida. On rebràs on correu amb les instruccions per a completar la publicació.
Nom

Assumpte

Correu *

Comentari

Temes

campament estiu llops

Escrit per Jordi Roldˇs
Inici | Agrupament | Actualitat | Llops | RÓngers | Pioners | Trucs | Caps | Pares i mares | Com fer... | Batalletes | ©2007 disseny web comunicatek